תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

בנגקוק קניות


בירת תאילנד

כל מי שמבקר בבירת תאילנד, מגלה מיד כי בנגקוק כי החלום הרטוב של כל חובב קניות. העיר הענקית הזו מציעה שפע של מוצרים: בגדים, מכשירי אלקטרוניקה, גאדג'טים, שעונים, משקפיים, תקליטורים של סרטים ומוזיקה, עבודות יד , מוצרי אומנות, וכל זה -לכל טעם ולכל כיס. השפע האדיר של המוצרים הנמצאים בחנויות, בשווקים ובקניונים, ומחירם הזול בהשוואה לישראל, כל אלו יוצרים אצל התייר פיתוי חזק לבזבז הרבה, ומהר! על כן, כדאי להיות מודעים להטיה הפסיכולוגית הזו, ופשוט - להתאזר במתינות, ולדחות את הסיפוק. אחרי הכול, המוצרים לא יברחו, גם אם מאוד בוער לנו לשים עליהם את הידיים.

מאמרים נוספים בנושא בנגקוק


זהירות! - טיפים

כאשר מדובר בקניות בעיר בנגקוק- למה עלינו לשים לב וממה כדאי להיזהר? הנה מספר טיפים המיועדים לתייר הטיפוסי בכלל, והישראלי בפרט.

  • כדאי לרכוש בחנויות רק אם בררנו מראש עלויות של מוצרים דומים בחנויות אחריות, והמחיר נמצא הוגן. יש לזכור כי על פי רוב בעלי החנות אינם נוטים להתמקח, ותהליך המיקוח עלול להוציא את התייר המתמקח באור נלעג, שלמעשה אינו משיג דבר.
  • סבלנות, הגיון בריא, ודחיית סיפוקים- אלו הן תכונות חשובות מאוד לתייר המחפש לערוך קניות בבנגקוק. אחרי הכול, מחיר זול הוא לא סיבה לרכוש משהו שקרוב לוודאי שאיננו צריכים.
  • במהלך קניות בשוק, כדאי להיזהר מכייסים, המסתובבים במיוחד בשווקי העיר הגדולים וההומים, כמו למשל בשוק צ'אטוצ'ט או פאטפונג סילום.
  • בשווקים ניתן להתמקח, והתאילנדים מעניקים הנחות של עד כ-20% ממחיר המוצר. ניתן לקבל הנחות על קניית כמה מוצרים מאותו סוג. עם זאת, יש לוודא היטב שמדובר במוצרים מקוריים, ולא בחיקויים, שכן יש רבים כאלו בתאילנד. אגב, חיקויים רבים אינם באיכות רעה כלל וכלל.
  • אין להפריז במיקוח גם בשווקים. הנחה של כ-20% הנה מקובלת, והמוכר יסמן לכם שהגעתם לרף התחתון מבחינתו, כך שאין טעם להמשיך במיקוח.
  • לאוהבי הקניות בקניונים, בנגקוק היא גן עדן של ממש. קניוני העיר, כמו סיאם פאראגון או MBK הנם ענקיים, ממוזגים ונקיים, ומכילים שפע של מוצרים לכל טעם וכיס, וחווית קניה יוצאת דופן באיכותה. בקניות בקניון אין טעם לנסות ולהתמקח, והמחירים קבועים, למעט הנחות הניתנות לעיתים על רכישת כמות גדולה של פריטים.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד