תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד


בנגקוק

בירתה של מדינת תאילנד, העיר הגדולה ביותר בתאילנד, היא שער הכניסה של מרבית המטיילים אל תאילנד ואל מדינות המזרח בכלל. בנגקוק מוכרת מאוד למטיילים הישראלים ולתיירים בעולם בעיקר בשל הקניונים הרבים והזולים שבה, המקדשים הרבים והשוק הצף המפורסם שלה. אך היופי של העיר הזו היא שהיא מתאימה לכל סוגי המטיילים, בין אם אתם תרמילאים, זוגות בירח דבש, חבר'ה צעירים, וגם משפחות עם ילדים.

בנגקוק למשפחות

כאן נתמקד בעיקר על בנגקוק למשפחות עם ילדים – למה כדאי להגיע לבנגקוק ומה אפשר לעשות עם ילדים. בנגקוק היא בירת תאילנד ואחת הערים הגדולות באסיה, והעיר התיירותית והאהובה ביותר באסיה. בנגקוק עשירה מאוד במגוון האטרקציות והפעילויות שהיא מציעה לילדים, במיוחד אלו המתעניינים בעולם החי: שפע של גני חיות, אקווריום תלת מימדי גדול, חוות נחשים ופרפרים, חוות לגידול ושימור פילים.

עיר צבעונית
תמונת גורדי השחקים של בנגקוק על גדת הנהר

בנגקוק היא בירת תאילנד ואחת הערים הגדולות באסיה, והעיר התיירותית והאהובה ביותר באסיה


מאמרים נוספים בנושא בנגקוק

אטרקציות בבנגקוק

אחת האטרקציות המתאימות ביותר לילדים בבנגקוק הוא פארק המים suan siam water park, פארק המים הגדול ביותר באסיה, הכולל ים מלאכותי עם אפקט גלים, רכבות הרים, גן בוטני וגן חיות, מגלשות מים גבוהות, קרוסלות, ואטרקציות נוספות. הפארק ממוקם בצפון העיר בנגקוק.

אטרקציה נוספת ומפורסמת מאוד בבנגקוק הוא האקווריום הממוקם בקומה התחתונה של אחד הקניונים המפוארים בבנגקוק Siam Paragon, האקווריום ששמו Siam Ocean World, הוא אקווריום ענק המציג כ400 סוגים של יצורים תת ימיים. בשעות 13:00 עד 16:00 ניתן לצפות בהאכלת כרישים.

בנגקוק עם ילדים
תמונה של אדם וירון קניגר בוחר שרימפסים לארוחת הערב

שפע של מראות, צבעים וריחות אשר סובב ואופף את בנגקוק מעניין גם ילדים וגם תינוקות


מה עושים בבנגקוק?

מלבד האטרקציות הרבות, בנגקוק היא עם היסטוריה ומורשת עשירה מאוד, ובה מספר רב של מוזיאונים ומקדשים מפוארים שיכולים להלהיב גם את הילדים הקטנים. ארמון המלך, שוק הלילה, השוק הצף של בנגקוק, מקדש בודהה מברקת (ואט פרה קיאו), מקדש השחר (ואט ארון), כל אלה ועוד הם רק חלק מהמקומות ההיסטוריים שכדאי לבקר בהם עם ילדים בבנגקוק. באופן כללי חשוב להבין שתאילנד הפכה בשנים האחרונות ליעד אטרקטיבי מאוד למשפחות עם ילדים בכל הגילאים.

בנגקוק לילדים

בנגקוק היא עיר ענקית, תוססת ומדהימה, ביקור בה מחייב תכנון נכון של המקומות בהם תבקרו. תכנון לא נכון של הימים בבנגקוק יהווה מעמסה וכאב ראש לכם ולילדים, לכן חשוב שתקדישו לתכנון הימים בבנגקוק תשומת לב ראויה. למענכם ולמען ילדיכם הכנו את הכתבה הזו הנוגעת בנושא בנגקוק עם ילדים, נשמח לעזור ולתת מידע נוסף אודות המקומות שכדאי לבקר בהם עם ילדיכם בביקורכם בבנגקוק.

מקדשי בנגקוק
תמונה של מקדש בבנגקוק

בבנגקוק מספר רב של מוזיאונים ומקדשים מפוארים שיכולים להלהיב גם את הילדים הקטנים.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד