תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

קראבי - חיי לילה


חיי לילה בקראבי

חיי הלילה בקראבי אינם שוקקי חיים ולא דומים כלל לחיי הלילה התוססים כמו ברחוב הקאו-סאן בבנגקוק או הבנגלה בפוקט. המגיעים לקראבי בד"כ מתפנקים מהשקט והרוגע שבחופיו, רוב מקומות הבילוי נסגרים עוד לפני חצות, אך למרות זאת ניתן למצוא כמה פאבים מעולים במחוז.

מאמרים נוספים בנושא קרבי ריילי-ביץ

קראבי FU BAR 11
תמונה של קראבי FU BAR 11 בר שקט ושאנטי עם מוזיקה בווליום שכל אחד יאהב. בבר כסאות עץ אך גם מזרנים וכריות בכל רחבי הבר שניתן לשכב ולהסתלבט עליהם

בר פתוח עד השעות הקטנות של הלילה. בבר ישנם גם שולחן ביליארד ומשחק קליעה למטרה. צוות הבר נחמד בצורה בלתי רגילה


בעיר קראבי שני הרחובות בהם מתרכזים רוב הברים ומקומות הבילוי הם Khao Fa Road ו-Uttarakit Rod. בר מקומי שחובה להכיר:

Fu bar 11 

– בר שקט ושאנטי עם מוזיקה בווליום שכל אחד יאהב. בבר כסאות עץ אך גם מזרנים וכריות בכל רחבי הבר שניתן לשכב ולהסתלבט עליהם עם בירה ביד. היתרון העיקרי של הבר הזה הוא שעת הסגירה המאוחרת שלו יחסית לשאר הברים ברחוב – הבר פתוח עד השעות הקטנות של הלילה. בבר ישנם גם שולחן ביליארד ומשחק קליעה למטרה. צוות הבר נחמד בצורה בלתי רגילה, ובמידה ואין להם לחץ עבודה ישחקו איתכם בכיף ביליארד או קליעה למטרה, ברוב המקרים הם יהיו טובים מכם (: . ממוקם ב-Chao Fa Road.

ריילי ביץ Joys Bar
תמונה של ריילי ביץ Joys Bar

בר שקט המשמיע בעיקר מוזיקת רגאיי וצ'ילאאוט, אווירה נעימה ורגועה מאוד. בכל רחבי הבר פרוסים כריות ומזרנים תאילנדים


חיי לילה בריילי ביץ'

בחוף המערבי של ריילי לא תמצאו כמעט אפשרויות בילוי או ברים, רוב חיי הלילה מתרכזים בצד המזרחי של ריילי – מרחק הליכה של 15 דקות מהצד המערבי. רוב הפאבים בריילי הם שקטים ומשמיעים ברובם מוזיקת רגאיי, אך זהו ממש לא הסגנון של כל הברים באזור.

Joys Bar 

– בר שקט המשמיע בעיקר מוזיקת רגאיי וצ'ילאאוט, אווירה נעימה ורגועה מאוד. בכל רחבי הבר פרוסים כריות ומזרנים תאילנדים. נחשב לאחד הברים הכי טובים בריילי ביץ'.

Last Bar 

– כשמו כן הוא, הבר האחרון בשורת הברים שברצועת החוף המזרחית של ריילי. בבר ניתן להנות כמעט מדי יום מהופעות חיות של צוות הבר, ולעיתים גם ישנם מופעי אגרוף תאילנדי. הבר מציע גם נרגילה למי שאוהב. האטרקציה המרכזית של הבר היא ללא ספק מופע האש המוצג בה בערבים ע"י קבוצת להטוטנים מקומיים, המופע הוא בחינם והוא מוצג בסמוך לבר על במת עץ.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
ריילי ביץ LAST BAR
תמונה של LAST BAR  בריילי ביץ

ריילי ביץ LAST BAR - הבר האחרון בשורת הברים שברצועת החוף המזרחית של ריילי. בבר ניתן להנות כמעט מדי יום מהופעות חיות של צוות הבר


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד