תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

קראבי - דרכי הגעה


קראבי

כשמדברים על הגעה לקראבי מתכוונים בד"כ לעיר קרבי המהווה שער כניסה למחוז כולו ומשם יוצאים לרוב האטרקציות בעיר. מהעיר קראבי ניתן להגיע אל חופיו המוכרים של המחוז – ריילי ביץ' ו-אאונאנג.

אל העיר קראבי ניתן להגיע במספר רב של דרכים: טיסה, מעבורת,מיניואן, או נסיעה ברכבת או אוטובוס.

טיסה לקראבי

הדרך הנוחה והמומלצת אך גם היקרה יותר להגיע אל קראבי היא בטיסה אל שדה התעופה בקראבי (KBV) שממוקם כ-15 דקות נסיעה ממרכז העיר עצמה. אל קראבי ניתן לטוס בכל אחת מ4 חברות התעופה הגדולות הפועלות בתאילנד: Thai-airways,Bangkok airways ,Air-asia  ו- Nok-air.

Air-asia ברוב המקרים היא החברה הזולה יותר מבין ה-4 המגיעות לקראבי, אך היא אינה יוצאת משדה התעופה הראשי בבנגקוק, אלא מ-Don-muang, השדה המשני בעיר. משך הטיסה הוא כ-שעה מבנגקוק, ושעתיים מצ'אנג מאי.

מאמרים נוספים בנושא קרבי ריילי-ביץ

מפת קראבי
תמונת מפת אזור קראבי

מפת אזור קראבי


מעבורת לקראבי

דרך נוספת להגיע אל קראבי היא במעבורת היוצאת מפוקט או קופיפי ומגיעה אל המזח Klong Jilad שבקראבי, משך השייט הוא כ-3 שעות מפוקט ושעה וחצי מקופיפי.

  • מפוקט לקראבי יוצאת מעבורת פעם אחת ביום בשעה 08:30 בבוקר. מחיר כרטיס המעבורת לאדם הוא כ-600 באט לאדם. חברות הנסיעות דרכן מזמינים את הכרטיס למעבורת מציעות בד"כ גם איסוף מהמלון בפוקט, הכלול במחיר.
  • מעבורת מקופיפי לקראבי יוצאת פעמיים ביום, בשעה 9:00 ובשעה 13:30. ההגעה אל המזח בקופיפי הוא עצמאית, מומלץ להיות במזח כ-20 דקות לפני יציאת המעבורת.
  • מחיר כרטיס מעבורת מקופיפי לקראבי יעלה כ-350 באט לאדם.
מיניואן לקרבי

ניתן להגיע מפוקט אל קראבי דרך היבשה במיניואן המכיל 10 אנשים, או מונית פרטית במידה ומדובר ב4 אנשים או פחות. את ההסעה במיניואן או במונית פרטית ניתן להזמין דרך אחת מסוכנויות הטיולים בפוקט. משך הנסיעה הוא כ-3 שעות.

קראבי שדה תעופה
תמונה של שדה התעופה של קראבי מרוחק כ-15 דקות נסיעה מהעיר

שדה התעופה של קראבי מרוחק כ-15 דקות נסיעה מהעיר


אוטובוס/רכבת

נסיעה באוטובוס/רכבת אל קראבי נחשבת הדרך הזולה ביותר, אך הכי פחות מומלצת. כיוון שאין תחנת רכבת בקראבי, הנסיעה ברכבת היא מבנגקוק עד לעיר סוראטאני, ומשם אוטובוס אל קראבי.

ישנם 2 קווי רכבת העושים את המסלול:

  • קו מספר 43, יוצא מבנגקוק בשעה 08:05 ומגיע לסוראטאני בסביבות 17:00, ומשם ממשיכים לקראבי באוטובוס היוצא בשעה 18:10.
  • קו מספר 85, יוצא מבנגקוק בשעה 19:30 ומגיע לסוראטאני בסביבות 07:00, משם ממשיכים לקראבי באוטובוס היוצא בשעה 08:00.
  • מחיר כרטיס משולב (רכבת+אוטובוס) הוא 970 (second class) ו -1540 (first class – מושבים נוחים וגדולים יותר).
לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
תמונה של עיר תאילנדית רגילה בלי אטרקציות מיוחדות, אבל סביב העיר, שמורות טבע, מעיינות חמים, בריכת אמרלד, מקדש הנמר וכמובן חופי ריילי-ביץ המיוחדים

קראבי - עיר תאילנדית רגילה בלי אטרקציות מיוחדות, אבל סביב העיר, שמורות טבע, מעיינות חמים, בריכת אמרלד, מקדש הנמר וכמובן חופי ריילי-ביץ המיוחדים


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד