תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

תאילנד - טיול לתאילנד


תאילנד

תאילנד הפכה להיות אתר תיירות מועדף בשנים האחרונות עבור ישראלים שמחפשים "ליהנות מכל העולמות". תאילנד היא שילוב מנצח של טיול עם ניחוחות של המזרח הרחוק מחד, אבל גם חוויה של מערביות מאידך. טעימה של טיולים וטראקים באווירה הרפתקנית בטבע עם נופש של חופים ובטן גב על שפת הים הקסום, אפשרות לקניות ושופינג במרכזי קניות חדישים ומסורתיים והכול במחירי רצפה של מזרח אסיה. אין ספק- תאילנד מותאמת לישראל כמו כפפה ליד. בתאילנד תוכל לטייל, לנפוש, לראות אתרים קסומים, לטעום מן המזרח ועדיין להישאר בגבולות הציביליזציה ואולי הכי חשוב- להרגיש מלך.. כי בתאילנד הכסף של שווה וקונה הרבה יותר!

כל ביקור מוצלח בתאילנד מתחלק לשלושה חלקים (כמו למעשה כל דבר בהוויה הצבאית הישראלית). שלושת החלקים הם: "הצפון", "בנגקוק", "החופים+ האיים". למעשה שום חופשה בתאילנד לא תהיה שלמה מבלי שסימנתם "וי" על שלושת המרכיבים ההכרחיים בכל חופשה ישראלית בתאילנד.


תמונת לונג טייל על הנהר על רקע מקדש

צפון תאילנד

אזור צפון תאילנד הוא האזור הפראי יותר של המדינה. חלקה הצפוני של המדינה מאופיין בהרים התאילנדים המלאים בטבע, יערות ונחלים. בנוסף במקום ניתן למצוא את משולש הגבולות בין תאילנד לאוס ובורמה. הפארקים הלאומיים של תאילנד מרוכזים באזור הצפון (בעיקר באזור צ'אנג מאי) ושם ניתן לצאת לטיולים בחיק הטבע ולחוות חוויות מסעירות לאוהבי הטיולים וההרפתקאות מביניכם.

תמונת חקלאים תאילנדים בשתילת האורז

דרום תאילנד

אזור הדרום שונה בתכלית מן החוויה הצפונית של תאילנד, זהו אזור הבילויים הכיף והנופש. חלקה הדרומי של תאילנד מאופיין באקלים טרופי ונמצא לשפת האוקיינוס ההודי ועמוס בחופים קסומים המלאים בחול לבן מדהים ובמים צלולים בצבעים של טורקיז וכחול עמוק. לאורך קו החוף התאילנדי פזורים כפרי נופש ורצועות מלונות אשר מתאפיינים בפאר רב ובמחירים נמוכים מאוד (יחסית לרמת החיים של התייר הישראלי) אין ספק שבאזור דרום תאילנד ניתן לנפוש בסטנדרטים מפוארים ובמינימום עלות.

מעבר לקו החוף באזור דרום תאילנד, הדרום מאופיין גם באיים התאילנדים שנמצאים אל מול גבולה הדרומי של המדינה. איים אלו המלאים בכל טוב מאופיינים אף הם בתרבות הבילויים, הנופש והחיים הטובים המאפיינים את אזור הדרום. רצועות החופים שבהם מרהיבות ומשובבות לב ונפש. ניתן לזכות כאן בחופשה חלומית המלאה באטרקציות נפלאות הן בתחום הספורט הימי, הן בתחום אתרי הצלילה וקורסי הצלילה לחובבים ומקצוענים והן בחיי הלילה ובמסיבות הסוערות המותאמות באופן כמעט ייחודי לתייר המערבי (ועם כמות התיירים הישראלים ניתן אף לומר שגם לתייר הישראלי).


בנגקוק

התחנה האחרונה בה רוב הישראלים מסיימים את חופשתם בתאילנד היא בנגקוק הבירה. עיר הבירה של תאילנד היא ללא ספק אחת הערים המרכזיות והמעניינות בה. רוב מהתיירים נוחתים בבנגקוק ומיד ממשיכים או לצפון או לדרום בטיסה ומותירים את הבילוי בעיר כ"קינוח" בסוף הטיול רגע לפני הטיסה הביתה. מיעוטם מתחילים עם בנגקוק ובסוף הטיול חוזרים אליה ממש ביום הטיסה הביתה. יתרון גדול לחלופה הראשונה (הותרת בנגקוק לסוף) היא האופציה שלא להיסחב עם הקניות (שלרוב עושים בשווקים ובקניונים של בנגקוק) עד לסוף הטיול אלא לקנות אותם בימים האחרונים ומשם לטוס לארץ.

תמונת השוק הצף - אחת מנקודות החן בתאילנד

תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים


תאילנד היא ללא ספק חלומו הרטוב של כל ישראלי, היא למעשה מיקרוקוסמוס של החופשה האולטימטיבית של כל ישראלי בעולם הגדול. תאילנד היא מקום אחד שיש בו הכול: קניות, טיולים וטראקים, נופש ו"בטן גב" חוויה אוריינטאלית ולא מעט ניחוחות מן המזרח הרחוק. ואנחנו שואלים- מה עוד צריך הישראלי בשביל ליהנות?!

תמונה פנורמית של מאיה ביי באי קופיפי תאילנד

קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד