תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

טיול משפחות לתאילנד


 

תאילנד היא מדינה מושלמת לטיול משפחתי עם ילדים. בכל גיל ולכל טעם, הילדים שלכם ימצאו את עצמם בתאילנד - ואתם תהנו בהנאתם.

לפני תיכנון טיול משפחתי בתאילנד עומדות המון שאלות חשובות - איך לתכנן את המסלול? עם מי לטוס? באיזה איים לבקר? אילו חיסונים לקבל? האם צריך להוציא ויזה?  תשובות לשאלות חשובות אלו בהמשך בעמוד זה ובאתר כולו, ותמיד אפשר להתייעץ איתנו ולנצל את הידע הרב שלנו, שלחו אלינו הודעה ונשמח לעזור.

מאמרים נוספים בנושא תאילנד עם ילדים

משפחות לתאילנד

תאילנד היא מוזיאון פתוח וססגוני, רווי צבעים, ריחות וקולות. הצורך "להעסיק" את הילדים שלכם יורגש בתאילנד מעט מאד אם בכלל; כל יציאה אל הרחוב היא מופע מרתק ומעניין. כל פעולה פשוטה היא הטיול עצמו. כל מפגש הוא סוג של הרפתקה. כמשפחה תוכלו למצוא לעצמכם מקום, חלון ומרחב - לזמן משותף, לשהייה ביחד, למפגש. תאילנד היא המקום האידאלי לכך.

ילדים בחף הים
תמונה של ילדים בחוף מתוך טיול משפחות לתאילנד - סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

תאילנדים וילדים

התאילנדים הם, על פי רוב, נחמדים, חייכנים ואוהבי ילדים. הילדים שלכם לא רק יזקו לשפע חום, אלא ישמשו לא אחת ככרטיס הביקור שלכם. משפחה עם ילדים זוכה בתאילנד ליחס אחר.

להביא ילדים לתאילנד?

השאלה אם לטייל בתאילנד לבד או עם ילדים היא שאלה אישית ומשפחתית. עליכם להחליט בהתאם לצרכים שלכם, לרצונות שלכם למטרות החופשה מבחינתכם. מבחינת התנאים הבסיסיים למטיילים, אינכם צריכים לחשוש מלטייל עם ילדים, אם זה רצונכם. להיפך, תאילנד היא המדינה האידיאלית לטיול משפחתי עם ילדים. משפחות המטיילות עם ילדים, הן תופעה מקובלת בתאילנד. מבין מדינות דרום-מזרח אסיה תאילנד היא המדינה המסודרת ביותר ולפיכך הנוחה היותר למשפחות. בעיות בטיחות כמעט ולא קיימות, תאילנד היא מהמדינות הבטחות לתיירים. מעבר לשמירה על כללי הבטיחות האישיים הרגילים, אינכם צריכים לנקוט בשום צעדים מיוחדים. תאילנד תחייך אליכם!

משפחות בתאילנד
תמונה של  נוף עם ילדים - מתוך דף טיול משפחות לתאילנד - סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

נוף עם ילדים


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

אז לאן לטייל עם הילדים?

המלצה בסיסית - אל תרוצו אחר האטרקציות התירותיות המקובלות. טיילו עם הילדים כאילו היו מבוגרים. האטרקציות התירותיות לילדים הן פעמים רבות מאכזבות, מרגיזות ולא מהנות. מטיילים מספרים על אכזבה, מחירים יקרים ותחושדת בזבוז זמן בכל האטרקציות המערביות (פארקים, ספארים וכו'). פשוט טיילו, תאילנד היא לכל המשפחה בכל אתריה..

טיול משפחות בתאילנד

מחוץ לבנגקוק, באיים, בצפון בכל המדינה, אין כל הגיון בחיפוש אטרקציות מיוחדות. המלצתנו הברורה היא: פשוט טיילו! אין שום סיבה לעשות מאמץ מיוחד ולחפש שעשועים מיוחדים. תאילנד היא הדבר האמיתי ואין דבר מעניין יותר, צבעוני יותר, מותיר חותם יותר מאשר הטיול עצמו.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
אדם בים
תמונה של אדם וירון מתוך דף טיול משפחות לתאילנד

אדם קניגר וירון בחוף הים של פוקט


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים