תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

קוסמוי - חוף לאמאי


לאמאי ביץ׳

חוף לאמאי זהו החוף השני בגודלו בקוסמוי, אחרי חוף צ'אוונג. החוף ממוקם דרומית לחוף צ'אוונג, והמרכז של כ15 דקות נסיעה ממרכז צ'אוונג. זוהי רצועת חוף של כ3.5 ק"מ, ועבור רבים חוף לאמאי נחשב לחוף היפה ביותר בקוסמוי, גם בגלל צבע החולות הלבנים וגם בגלל המים הצלולים והנקיים יחסית לשאר החופים.

חוף לאמאי - אווירה

חוף לאמאי שונה מאוד באווירתו מחוף צ'אוונג המרכזי, בלאמאי לא תמצאו מועדונים רועשים הפתוחים עד שעות הבוקר, וחיי הלילה בלאמאי אינם תוססים ומלאי חיים כמו בצ'אוונג. ישנם מספר ברים ופאבים מקומיים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה. החוף מתאים בעיקר למטיילים המחפשים לעשות בטן-גב ולהנות משקט וחוף יפייפה, זוגות בירח דבש ומשפחות עם ילדים הרוצים לצאת מהרעש של צ'אוונג.

נוף לאמאי
תמונת נוף חוף לאמאי קוסמוי

נוף חוף לאמאי קוסמוי


מאמרים נוספים בנושא קוסמוי

לינה אוכל ותחבורה בלאמאי

מקומות הלינה בלאמאי הן רבות ומגוונות, החל מגסטהאוסים פשוטים ועד למלונות פאר היושבים על החוף. אפשרויות האוכל ברצועת החוף של לאמאי גם הן רבות, החל מדוכני רחוב פשוטים המגישים אוכל במחירים של 6-7 שקל למנה, ועד למסעדות מערביות או מסעדות פאר עם מנות שיכולות להגיע גם עד ל100 שקל. לבעלי הרישיון והניסיון – מומלץ להשכיר קטנוע ולטייל באזור החוף וכמובן גם לצאת לאזורים אחרים בקוסמוי, תוכלו לבקר במפלים, מקדשים מפוארים, ועוד.

לאמאי - ערב
תמונת ערב על החוף בחוף לאמאי קוסמוי

ערב על החוף


מה עושים בלאמאי?

אחד הדברים שאסור לפספס בלאמאי הוא זוג הסלעים Hin Ta ו-Hin Yai, המכונים ע"י התאילנדים "סלעי סבא וסבתא" למרות ששני הסלעים לא מזכירים כלל סבא או סבתא – צורתם של הסלעים הן כאיברי מין של זכר ושל נקבה.

כשאור היום יורד ונכנסים לשעות הערב, התיירים הנמצאים בלאמאי יוצאים אל רחוב הWalking street, רחוב קטן ומלא חיים בלילה אך ביום זהו כביש לכל דבר. בסביבות השעה 18:00 הכביש נסגר למכוניות ורק הולכי רגל מורשים להיכנס אליו. למרות שמו, הwalking street של לאמאי, אינו דומה כלל לווקינג סטריט המוכר בפטאיה. ברחוב מספר פאבים וברים, דוכני אוכל רבים המגישים מגוון אוכל תאילנדי מסורתי כמו פאד תאי, בננה לוטי והגלידה המגולגלת המפורסת של התאילנדים.

לסיכום, למרות שחוף לאמאי מתויר הרבה פחות מחוף צ'אוונג המרכזי תוכלו למצוא גם בו כמעט כל דבר שתצטרכו מלבד חיי לילה סוערים – סוכנויות נסיעות רבות, השכרת קטנוע או רכב, מסעדות לכל טעם וכיס ועוד הרבה מעבר.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
קוסמוי לאמאי
תמונת חוף הים של לאמאי

חוף הים של לאמאי


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד