תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

צ'יאנג מאי – בנג'י

 

בנג׳י

מחפשים אדרנלין? אוהבים אקסטרים? בנג'י בצ'אנג מאי היא האטרקציה מתאימה עבורכם. אולי אחד המקומות היפים ביותר בתאילנד לבצע בהם קפיצה אמיצה זו היא באזור צ'אנג מאי. הקפיצה מתבצעת מעל ללאגונה קטנה, שקטה ויפה באזור מוקף ג'ונגל ירוק וצמחיה עשירה ושופעת. גובה הקפיצה הוא 50 מטרים. לאחר שתגיעו למתחם הבאנג'י יקבלו את פניכם וישקלו אתכם. לאחר השקילה תיקשרו ברגליכם ותעלו על מנוף מיוחד אשר יקח אתכם לקפוץ מגובה 50 מטרים. הנוף מגובה זה מרהיב ביופיו ובשילוב עם האדרנלין, ולפעמים פחד,  הזורם בגופכם החוויה הופכת לעוצמתית ביותר.

תמונת בנג׳י בצ׳אנג מאי

האם כדאי?

המקום מופעל על ידי חברה ניו זילנדית ותוכלו לצאת לקפיצה לבד, בזוג, ואילו קפיצת "סופרמן" (CATAPULT) שהיא בעצם קפיצה הפוכה מלמטה למעלה בה יגרו אתכם מהקרקע מעלה. את הבנג'י ניתן לתעד על ידי סרטון אותו ניתן לרכוש מראש במקום או באופן עצמאי במצלמה או בטלפון – רק זכרו להתצייד בחבר שיוכל לצלם את המתרחש.

המתחם פתוח כל יום מ08:30 בבוקר ועד 17:00 בערב. פעילות הקפיצה עצמה כולל השקילה וכל המתלווה אורכת פחות משעה. במקום ישנן חיות עליהן תוכלו להסתכל בזמן שהייתכם במתחם, בית קפה קטן לממכר שתיה קלה, אוירה טובה ונוף ירוק ויפה.


תמונת בנג׳י צ׳אנג מאי

קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד