תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

תאילנד עם ילדים - תקשורת


תקשורת בתאילנד

כאשר מטיילים בתאילנד עם ילדים יש לקחת בחשבון את נושא התקשורת וההתקשרות הביתה למשפחה ולחברים. מה לעשות- בעידן של היום, לטוב ולרע, ילדים מגיל צעיר מאוד דרך ילדים גדולים ועד בני נוער, כולם מחוברים ברמה זו או אחרת למכשיר טלפון נייד, אייפד או מחשב. מחוברים לאינטרנט. תשתית האינטרנט בתאילנד יעילה ומהירה. בהגעתכם לתאילנד אנו ממליצים לרכוש לכל אחד מהמכשירים הניידים כרטיס סים מקומי אשר ממנו ניתן לבצע שיחות לארץ ובמידה ורוכשים חבילת גלישה, אף לגלוש חופשי ללא הגבלה למשך חודש שלם.

מאמרים נוספים בנושא תאילנד עם ילדים


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

עלויות

שיחות הטלפון מתאילנד לארץ זולות מאוד, לעיתים תכופות השיחות דרך מספר תאילנדי זולות משמעותית מאשר חבילות השיחות מ- ולחו"ל אותן ניתן לרכוש דרך חברות הסלולרי בארץ. כבר בשדה התעופה תוכלו לרכוש כרטיס סים תאילנדי לכל אחד מהמכשירים הניידים הנמצאים ברשותכם. שיחה מסים מקומי לארץ תעלה כ4-6 בהט לדקה, תלוי בחברת הסלולרי. מדובר בדרך נוחה, קלה וזולה לילדיכם לשמור על קשר עם המשפחה והחברים בארץ. במידה ורכשתם סים מקומי, תוכלו לרכוש חבילת גלישה אשר תספק לכם אינטרנט חופשי ללא הגבלה במהלך כל שהותכם בתאילנד. פרט לכך שזוהי דרך תקשורת יעילה וללא עלות באפילקציות כגון ווטסאפ, סקייפ וכו', בנוסף לכך תקבלו דרך יעילה ומהירה להעסיק ילדים קטנים ותינוקות עם סרט מצויר או אוסף שירים  במהלך מעברים ארוכים, הפלגות או נסיעות.

תקשורת במלונות

רוב המלונות בתאילנד מספקים שירות אינטרנט בחדרים. לעיתים תכופות הנושא כרוך בתשלום נוסף. קחו בחשבון שהמחיר שתשלמו על שעת גלישה במלון יהיה יקר משמעותית מאשר רכישת חבילת גלישה למכשיר הנייד שלכם. בנוסף יש לקחת בחשבון שבדרך כלל האינטרנט במלונות איטי מאוד שכן יש כמות רבה של אורחים אשר גולשים על אותה רשת.

נוח וקל

ישנן מגוון דרכים נוחות ויעילות לשמור על קשר במהלך טיול בתאילנד עם ילדים, מה שמקל על החופשה והופך אותה לנעימה יותר. התארגנות מראש על נושא התקשורת יקל עליכם מאוד במהלך הטיול, הן מבחינת יצירת קשר עם המשפחה בארץ והן מבחינת שיחות פנימיות שתאלצו לבצע למלון בו אתם שוהים, חברת טיולים מקומית או אפילו להתקשר ביניכם בממהלך היום.


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים