תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

תאילנד עם ילדים - תחבורה


תחבורה עם ילדים

כאשר מטיילים בתאילנד עם ילדים יש להתחשב בנושא ההתניידות והמעברים בין מקום למקום. השיקולים הראשונים צריכים להתבצע עוד בתכנון הטיול. האם גילם של הילדים מתאים למעברים המסויימים אותם תרצו לבצע? האם תוכלו לקצר או לייעל את אופן ההגעה ליעד בכדי שהדרך תיהיה נוחה ויעילה יותר? לאילו מקומות ההגעה מתבצעת בצורה נוחה יותר וכו'.

כאשר מטיילים בתאילנד עם ילדים צעירים יש לזכור שהפלגות ארוכות במעבורות או נסיעות של כמה שעות טובות, בדרך כלל מסתכמות בילדים עייפים ועצבניים והורים מרוטי עצבים. פעמים רבות אופן ההתניידות כאשר מטיילים בתאילנד עם ילדים מושפע מהתקציב. כאשר מטיילים עם משפחה משלמים עבור כמות האנשים וככל שהמשפחה גדולה יותר, מחיר הטיול הופך ליקר יותר. פעמים רבות יהיה משתלם יותר משמעותית לקחת נסיעה פרטית מאשר טיסה או מעבורת במקום נסיעה.

מאמרים נוספים בנושא תאילנד עם ילדים


טיסות בתאילנד עם ילדים

רוב הטיסות הפנימיות בתאילנד נמשכות כשעה וחצי ועד שעתיים וחצי (אלא אם כן מדובר בטיסת קישור) ולכן מדובר בצורת התניידות נוחה וקלה עם ילדים. טרם הזמנת טיסה אנו ממליצים לקחת בחשבון את זמן הנסיעה לשדה, זמן ההמתנה בשדה התעופה, זמן הטיסה וזמן הנסיעה למלון. לעיתים יהיה משתלם יותר לבצע את המעבר בנסיעה הן מבחינת התקציב והן מבחינת משך הזמן שתבזבזו.

מעבורות בתאילנד עם ילדים

ההפלגה במעבורת נחשבת לצורת התניידות נוחה וקלה. רוב ההפלגות בין האיים אורכות כשעה וחצי לשעתיים וחצי. ישנם איים באזור הדרום אשר דרך ההגעה היחידה אליהם היא במעבורת. טרם הפלגה עם ילדים אנו ממליצים לברר שתנאי הים אכן טובים ובטוחים להפלגה. לילדים אשר סובלים מבחילות בעת נסיעה אנו ממליצים להצתייד מראש בכדור או מדבקה נגד מחלת ים (יד להשתמש בה בלילה שלפני).


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

נסיעות בתאילנד עם ילדים

בתאילנד ישנן שפע דרכים להתנייד. אוטובוסים, רכבות, מוניות, מיניואנים, טוקטוקים זוגיים בצפון, טוקטוקים משפחתיים של עד 8 אנשים באיים בדרום, ורכבי סונגטאו (טנדרים פתוחים עם מושבים) בקוסמוי.  במידה ואתם מתכננים לקחת נסיעה ארוכה ברכבת, אוטובוס או מיניואן, יש לקחת בחשבון האם גיל הילדים מתאים לנסיעה והאם משך הנסיעה לא יעייף אותם מדי. לפעמים ההפרש שבין מחירו של כרטיס טיסה לבין נסיעה ארוכה, אינו שווה את המאמץ. 

בסגול נשמח לתת לכם את הייעוץ על אופן התניידות וההגעה הנוחה, הזולה והבטוחה ביותר ליעדכם.

תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים