תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

טיסות ונסיעות בתאילנד


תאילנד

תאילנד היא מדינה גדולה מאוד וכל אזוריה עשירים באטרקציות, פעילויות ומקומות ביקור מעניינים. טרם יציאתכם לטיול בתאילנד אנו ממליצים לכם להשיק זמן בהתייעצות ובירוור לגבי המסלול הנוח והמתאים ביותר עבורכם. אנו ממליצים לברר מראש לגבי הטיסות הפנימיות להן תזדקק, לאסוף אינפורמציה בנוגע לנסיעות ואופן ההתניידות בו תאלצו להשתמש בכדי לעבור ממקום למקום ולהבין מה הדרך הנוחה ביותר לבצע את המעברים. הזמנת הטיסות והנסיעות מראש תקל מאוד על התניידותכם במהלך החופשה. במקום לבזבז זמן מיותר ברכישת כרטיסי טיסה, כרטיסי מעבורות, רכישת נסיעות וקבלת הסברים על כל מעבר, תוכלו להזמין הכל מראש באינטרט ולהגיע לתאילנד עם כל המידע הנדרש בכדי שהמעברים בין היעדים יעברו בצורה הנוחה ביותר.

תאילנד
תמונת אזור דרום מזרח אסיה עם תאילנד במרכז

אזור דרום מזרח אסיה


טיסות פנים בתאילנד

במידה ואתם בכל זאת אינכם רוצים להיות מקובעים למסלול ומתכננים להשאיר את המסלול "פתוח" ולרכוש את הטיסות והנסיעות בתאילנד, יש לקחת בחשבון שמחירי הטיסות בתאילנד עולים ככל שמתקרב מועד הטיסה. בתאילנד, שלא כמו המבצעים המוצעים בישראל, המחירים לעולם אינם יורדים ואין מבצעי הדקה ה99. ככל שתזמינו את הטיסה קרוב יותר למועד ההמראה - מחירה יהיה יקר יותר. הזמנת הטיסה כמה חודשים מראש מסוגלת לחסוך לכם עד 50% ממחירה.
את הטיסות אנו ממליצים להזמין לאחר ששוחחתם עם נציגינו וקיבלתם הסברים על דרכי ההתניידות הקיימות בין המקומות. שינוי, ביטול או הזזת טיסה שכבר הוזמנה, בדרך כלל יהיה כרוך בתשלום קנס מסוים של חברת התעופה ולכן אנו ממליצים להזמינה רק לאחר שאתם "סגורים" על המסלול.

טיסות בתאילנד
תמונת מטוס תאי אייר

תאי אייר - מפעילה קווים רבים בתאילנד ובעולם


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

מעבורות בתאילנד

 

את המעברים בין איי הדרום תבצעו בדרך כלל במעבורות. בין רוב האיים קיימים קווי מעבורות מסודרים ונוחים. המעבורות היוצאות מהאיים הגדולים כגון פוקט, קופיפי, קוסמוי וכו' הן מעבורות, בטוחות נוחות וממוזגות.

במידה ואתם מתכוונים להגיע בעונה הרטובה (מאי ועד אוקטובר) יש לקחת בחשבון שהרבה מקווי המעבורות בין האיים מתבטלים וחלקם יוצאים רק כמה פעמים בשבוע בימים ובשעות קבועות. חבל שתזמינו מלון באד האיים ואז תגלו שהמעבר אליו אינו אפשרי ביום הספציפי. אנו ממליצים להתייעץ עימנו מראש ולברר לגבי קווי המעבורות הפעילים בין היעדים ביניהם תכננתם לעבור, שעותיהן ומחירן.

מעבורות בתאילנד
תמונת מעבורת בתאילנד

מעבורות בתאילנד - הדרך למעבר בין האיים הרבים של תאילנד


מוניות בתאילנד

אחת הדרכים הנוחות להתנייד בתאילנד היא במונית נוחה, נקיה וממוזגת. את המונית ניתן להזמין מראש אך בכל מקום אליו תגיעו תמצאו שפע מוניות שישמחו לקחת אתכם לכל אחת מהיעדים אליהם רציתם להגיע.

אחת מדרכי ההתניידות הנפוצות ביותר בבנגקוק היא במונית. העיר גדולה ולכן המעבר בטוקטוקים יכול להיות חם ולא נוח. במהלך התניידותכם במוניות בבנגקוק אנו ממליצים לבקש תמיד מהנהג להדליק מונה. הנסיעה עם מונה בדרך כלל תיהיה זולה משמעותית מאשר נסיעה במחיר הקבוע מראש. באיי הנסיעה במוניות נוחה יותר כאשר מדובר במרחקים ארוכים בין חוף לחוף או מהמלון לשדה התעופה. שלא כמו בבנגקוק, באיים פחות מומלץ להדליק מונה ועדיף לתאם עם הנהג מחיר קבוע מראש.

מוניות בתאילנד
תמונת מוניות בתאילנד

מוניות בתאילנד - דרך זולה להתניידות בערים, דרך יקרה באיים


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים

טוקטוקים בתאילנד

אחת הדרכים המקובלות להתנייד בערי תאילנד היא בנסיעה בטוקטוק. הטוקטוקים בדרך כלל יתאימו לנסיעות קצרות יותר של כמה דקות ומעברים קצרים בי המלון לחוף או למרכז העיר. הטוקטוקים פתוחים ואינם ממוזגים. בצפון תאילנד ובבנגקוק מדובר באופנועים אשר להם מורכבת עגלה ובה נכנסים כ2-4 נוסעים. באיים באזור הדרום הטוקטוקים הם "פיקאפים" קטנים וצבעוניים אשר מתאימים בדרך כלל ל6-8 נוסעים. דרך מעניינת, ואחת הנחמדות, לטייל באי היא לצאת לכמה שעות בטוקטוק מסביב לאי. הטוקטוק פתוח ונוח לראות ממנו את האזור והסביבה בחוץ ובמידה ותחליטו ללכת לים לא תצטרכו לפחד ממושבים רטובים ומהלכלוך אותו ייצור החול.

טוקטוק בתאילנד
תמונת טוקטוק בתאילנד

טוקטוק - חוויה שלא תמיד זולה יותר


אוטובוסים בתאילנד

אחת הדרכים היעילות והזולות להתנייד בין יעדים במרחקים גדולים אחד מהשני הם באוטובוס. תאילנד מציעה קווי אוטובוסים מסודרים ונוחים כמעט לכל יעד במדינה. כמעט בכל מקום תמצאו תחנת אוטובוס מרכזית אשר מציעה נסיעות לכל האזורים סביב. גם במידה ואינכם מוצאים קו ישיר ליעד אליו רציתם לעבור - תמיד תמצאו קו מקשר.

הנסיעה באוטובוסים זולה משמעותית יחסית לטיסה אך יש לקחת בחשבון שבקווים מסוימים (הזולים מדי) ישנן גניבות מתאי המטען. במידה ואתם בוחרים לנסוע באוטובוס אנו ממליצים לבחור חברה אמינה וטובה ולאו דווקא את הכי זולה. בנוסף אנו ממליצים בחום שלא להשאיר את חפצי הערך שלכם במזוודה בתא המטען אלא לקחת את הדברים עלים או בתיק עימו אתם עולים לאוטובוס.

אוטובוס בתאילנד
תמונת אוטובוסים בתאילנד

דרך זולה יותר למעברים בתאילנד


רכבת

בתאילנד ישנו קו רכבות הפועל מקצהה הצפוני של המדינה ולכל אורכה עד הקצה הדרומי. תוכלו לחצות את המדינה ברכבת לכל אורכה. קווי הרכבות נוחים וסדירים. את שעות הרכבות ומסלולן המדויק ניתן לברר באתר הבית של רכבת תאילנד. ברכבת קרונות שינה מסודרים ונוחים לנסיעות ארוכות.

אולי אחת הדרכים המהירות והנוחות להתנייד בבנגקוק היא בעזרת קו רכבות הסקיי טריין. כמעט בכל פינת רחוב יש תחנת רכבת בה תוכלו לתפוס את הרכבת הבאה ליעדכם. ההתניידות ברכבת חוסכת יעילה, זולה ומהירה, בייחוד בשעות בהן בנגקוק פקוקה ונסיעה במונית תארך הרבה  יותר זמן.

רכבות בתאילנד
תמונת רכבות בתאילנד

אחת הדרכים המהירות והנוחות להתנייד בבנגקוק


מלונות בריילי ביץ
מלונות בקופיפי
מלונות בפוקט
מלונות בבנגקוק
מלונות בצ׳אנג מאי
מלונות בקופנגן
מלונות בקוסמוי