תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

טיול ליומיים בקנצ'נבורי


טיול לאזור קנצ׳נבורי, לביקור בגשר המפורסם על הנהר קווי והשוק המקומי הצמוד, ספארי פארק בגן החיות הידוע, שייט על הנהר קווי, שוק הלילה בקנצ׳נבורי, ביקור בשבעת המפלים בשמורת ארוואן ורחיצה עם פילים בתוך הנהר בכפר מון של בני שבט ההרים קארן.

טיול מאורגן בקבוצה ליומיים בקנצ'נבורי

יום ראשון

הטיול מתחיל כל יום בשעה 09:00 (איסוף מאזור הקאו סן או המלון) ונסיעה של שעתיים וחצי לקנצ'נבורי במיני ואן עם מיזוג אוויר. כשמגיעים לקנצ'נבורי, פוגשים את המדריכה ועושים צ'ק אין למלון בו תישנו את הלילה (החדרים כמובן עם מיזוג אוויר, שירותים ומקלחת מים חמים בתוך החדר ויש גם בריכה).

אחרי ארוחת הצהריים במלון, ביקור בגשר על נהר קוואי המפורסם וזמן לביקור בשוק המקומי הצמוד לגשר. משם ממשיכים לביקור בספארי פארק וגן החיות הפתוח שכולל נסיעה ברחבי הספארי לצפייה בג'ירפות, זברות, דובים, אריות ועוד. משם ממשיכים לשייט על נהר קוואי.

בסביבות השעה 17:00 מגיעים בחזרה למלון בקנצ'נבורי ולאחר ארוחת הערב מסאג' רגליים מפנק בחדר המלון ויש זמן חופשי לביקור בשוק הלילה של קנצ'נבורי.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד

מאמרים נוספים בנושא בנגקוק

ביום השני

מבקרים שבעת המפלים בשמורת ארוואן ואחרי ארוחת צהריים ביקור בכפר מון של בני שבט ההרים קארן, שם נהנים מחוויה מיוחדת של רכיבה על פילים עצמם (ללא ספסל) ורחיצה עם פילים בתוך הנהר וממש רוכבים עליהם לתוך המים... רחיצה עם פילים ורכיבה על פילים (כמו בצפון תאילנד) זה לא אותו דבר .

טיול מסתיים בסביבות השעה 17:00, חוזרים למלון לקחת את הדברים , בסביבות 18:00 יוצא המיני ואן חזרה ובסביבות השעה 20:30 אתם חזרה בבנגקוק - פיזור באזור הקאוסן.

הטיול כולל - הסעה, מדריך, ארוחת צהריים וערב ביום הראשון וארוחת בוקר וצהריים ביום השני, הלינה, דמי הכניסה לכל המקומות אין תשלומים נוספים במהלך הטיול.

אתר האינטרנט של הספארי פרק וגן החיות הפתוח - http://www.safaripark-kan.com/eng/home.htm


אטרקציות בקראבי
אטרקציות בצ'אנג מאי
אטרקציות בקופנגן
אטרקציות בפוקט
אטרקציות בבנגקוק
אטרקציות בקופיפי
אטרקציות בהואה-הין
קנצ'נבורי