תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

איי תאילנד


טיול באיי הדרום של תאילנד

אם כבר בחרתם בטיסה לתאילנד כיעד שלכם לטיול ועכשיו את בשלב תכנון המסלול אז אתם בטח רוצים לקרוא על אחד האתרים הפופולאריים ביותר בתאילנד - האיים.
במאמר זה אנו נספר לכם על אחד המקומות המרהיבים ביותר בתאילנד ואולי גם בעולם כולו. אנו כמובן מדברים על חבל הארץ הדרומי של תאילנד המכיל מאות  איים חלקם גדולים וחלקם פחות אך לכולם יש מה להציע למטיילים .
האיים המפורסמים הם : קו פיפי - פוקט - קו לנטה - קו טאו - קרבי - קופנגןקוסמוי כל אחד מהם קצת שונה אבל אני יכול להבטיח לכם שמכולם תחזרו עם חוויה אדירה שלא הכרתם.
באיים תוכלו למצוא עניין בנוף המדהים שאי אפשר להבין את עוצמתו בלי לבקר בתאילנד , לשוט בחופי האיים ואפילו לצלול בשוניות מדהימות או סתם לנפוש על החוף מתחת לעצי קוקוס בדיוק כמו שאתם רואים בסרטים.


 האיים הם גן עדן לאלו מבינכם שבאו בשביל המסיבות והבילוי.

האי פוקט הוא מרכז המסיבות של תאילנד ובכל כמה מטרים תוכלו למצוא מועדונים ואנשים שיש להם בדיוק אותה מטרה כמוכם, ליהנות.
האטרקציות המועדפות על צעירים הם טיולי טרקטורונים לאורך החוף , קפיצת בנג'י , שיט בחופי האי עם אפשרות לצלילה ומופעי חיות כמו מופע נחשים וקרקסי קופים.
אז בינתיים כבר יש לכם טיסה לתאילנד, ארגנתם חברים והחלטתם איפה לבקר ועכשיו רק נשאר החלק הפרקטי שהוא איך בעצם אני מגיע לאיים ?הדרך המומלצת ביותר מבחינת המחיר והנוחות היא הגעה לערים הגדולות בדרום תאילנד בעזרת טיסה, אוטובוס או רכבת ומהערים להגיע לאיים בשיט קצר במעבורת.

קצת רקע על דרום תאילנד .דרום תאילנד הוא האזור התיירותי המוביל במדינה והוא מכיל מגוון רחב של אפשרויות בילוי ונופש.האזור מתאים לצעירים , זוגות ומשפחות וכולל אפשרויות נופש שונות .
האיים הם האזורים אשר ספגו את הצונאמי במלוא העוצמה וכלכלת התיירות היא דרך השיקום שלהם , כך שבעצם אתם הצעירים שבאים לבלות גם עושים מעשה טוב ולוקחים חלק בשיקום האזור.



קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד