תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

פוקט - חוף קמאלה


חוף קאמאלה

מידע כללי

חוף קאמאלה ממוקם בצידו המערבי של האי, כ10 דקות נסיעה צפונית לפאטונג. חוף קאמאלה הוא חוף שקט יחסית לשכניו פאטונג, קארון, וקאטה אך עדיין ניתן למצוא בו כמה מסעדות, חנויות, דוכנים ובאופן כללי כל מה שצריך התייר המקומי. חוף קאמאלה קרוי על שמו של נסיך קאמאלה אשר יצא להציל את נסיכתו על פילו המעופף. זהו גם בגדול הסיפור המרכזי של מופע הפנטזי המתקיים כל יום (פרט לימי חמישי) במתחם הפנטזי בקאמאלה. האזור התיירותי בקאמאלה מתפרש בעיקר על פני כביש הים שהוא גם הכביש הראשי. הרחובות המסתעפים ממנו הם "מקומיים יותר" ותמצאו בהם בעיקר בתי מגורים.

מאמרים נוספים בנושא פוקט

חוף קאמאלה
תמונת החוף של קאמאלה באי פוקט

פוקט חוף קאמאלה - החוף עצמו שקט ונעים ומרוחק מהכביש, בין הכביש לחוף ישנו יער קטן של עצי אורן ושביל הליכה מסודר לאורך החוף.


אטרקציות מקומיות

מופע הפנטזי: מתחם הפנטזי הינו מתחם ענקי מחולק לאזור של חיות לבקניות/לבנות, מתחם קניות ומשחקים, חדר אוכל והתיאטרון בו מתקיים המופע. המופע משלב פעלולי אקרובטיקה, פירוטכניקה, חיות, ריקודים, שירים וקסמים ליצור חוויה לכל המשפחה.

  • חוף קאמאלה: החוף עצמו שקט ונעים ומרוחק מהכביש, בין הכביש לחוף ישנו יער קטן של עצי אורן ושביל הליכה מסודר לאורך החוף.
  • גלישת גלים: במהלך העונה הרטובה (מאי- אוקטובר) חוף קאמאלה מתאים מאוד לגלישת גלים ובקצהו הצפוני תוכלו למצוא עמדה להשכרת ציוד גלישה וגלשנים.
  • רכיבה על פילים: מחנה הרכיבה קאלים ממוקם ממש 5 דקות נסיעה מחוף קאמאלה. תוכלו לצאת לרכיבת פילים קצרה בג'ונגל או סתם להגיע להתרשם מהחיות היפות הללו.
  • כדור זורבה: ממש בעליה אחרי השוק המקומי תמצאו אטרקציה חמודה בשם זורבה. אחרי הכניסה למתחם יכניסו אתכם לתוך כדור גומי ענקי ויגלגלו אתכם במורד הגבהה. מדובר בפעילות קצרה, ספורטיבית ומהנה.
  • שוק קאמאלה: השוק המקומי פתוח כל יום. אומנם תמצא בו בעיקר פירות, ירקות ודברי מאכל אך בקצה השוק ינם כמה דוכנים המציעים סרטים ישנים, ביגוד והנעלה.
  • ספורט ימי ומצנח: במהלך החודשים יוני-נובמבר חוף קאמאלה שקט יותר ופחות גלי, מה שהופך אותו למתאים יותר לאטרקציות ימיות כגון מצנח, בננה, אבובים וכו. לאורך כל החוף תמצאו רוכלים המציעים פעילויות ימיות במגוון מחירים.
  • מגרש פאטנאק: פתוח כל יום משעה 12:00 מדובר במשחק "ספורטיבי" בו יש לזרוק כדורי ברזל כמה שיותר קרוב לכדור מרכזי. גם כאן מדובר בפעילות נעימה של כשעה שעתיים או יותר במידה ואתם חובבים מראש.
  • שוק יום שישי: בכל יום שישי נפחת שוק מקומי בקצהו הצפוני של חוף קאמאלה, מול מתחם הפנטזי.
טיול רגלי בקאמאלה
תמונת תיירים בחוף קאמאלה

ניתן למצוא בקאמאלה כמה מסעדות, חנויות, דוכנים ובאופן כללי כל מה שצריך התייר המקומי.


חיי לילה מקומיים

חיי הלילה בקאמאלה מועטים מאוד ומתרכזים בעיקר בכמה בארים ופאבים קטנים לאורך הרחוב הראשי בהם תוכלו לצאת לבירה או משקה. במידה ובא לכם לבלות ו"לחגוג" קצת יותר אנו ממליצים לצאת לפטונג הסמוכה.

סקיילה ביץ' האוס: בקצהו הצפוני של החוף תמצאו באר מקומי קטן, בנוי מבמבוק ועץ. הבאר ממוקם ישירות על החוף. האוירה במקום מיוחדת והישיבה בו בערב שקטה ונעימה.

אוכל

שוק קאמאלה: בשוק המקומי בקאמאלה תוכלו למצוא כל יום אוכל מקומי במחירים מצחיקים. דגים על הגריל (מכינים עבורכם במקום) ב150 בהט, סלט פאפאיה, מיץ קלמנטינות, ממתקים מדלעת. תוכלו לבנות ארוחה מקומית במחיר מגוחך ולשבת לאכול על החוף או במלון.

סופרמרקט ביג סי: נמאס לכם לחפש מסעדה טובה או שסתם בא לכם על סנדוויץ' טוב? בסופרמקרט ביג סי תוכלו למצוא מגוון לחמים הנאפים במקום, פירות, ירקות, יוגורטים, גבינות, נקניקים ממרחים ומגוון מוצרים "מוכרים".

מסעדת בזיליקו: מסעדה איטלקית חביבה. אוכל טוב ולא יומרני במחירים סבירים.

מפרץ קאמאלה
תמונת מפרץ קאמאלה באי פוקט

גלישת גלים במהלך העונה הרטובה (מאי- אוקטובר) חוף קאמאלה מתאים מאוד לגלישת גלים ובקצהו הצפוני תוכלו למצוא עמדה להשכרת ציוד גלישה וגלשנים.


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד


טיפים כלליים
  • ממש דקה נסיעה לאחר מתחם הפנטזי ישנו סיבוב ימינה ולאחריו גשר קטנטן. צמוד לגשר ישנו שביל חול המוביל לחוף. האזור שקט יותר וממנו ניתן להגיע בקלות יותר לקצהו הצפוני של החוף המתאים יותר לגלישה.
  • ממש חמש דקות נסיעה מחוף קאמאלה תמצאו חוף קטן ומקסים בשם לאם סינג. הירידה לחוף מעט קשה וכרוכה ב2 דקות מדרגות (גם בעליה...) אך החוף שקט ומוקף צמחיית ג'ונגל אשר משרה במקום אוירה מאוד מיוחדת.
  • איננו ממליצים להתמקח בשוק המקומי (לא בשוק ימי שישי) - בייחוד כאשר ישנם מחירים על המוצרים.

לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים