תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

פוקט - חוף קאטה


חוף קאטה

מידע כללי

חוף קאטה ממוקם כ20 קילומטר מפוקט טאון. רצועת החוף בקאטה נפרשת על פני קילוטר אחד של חוף שקט, לבן וחולי. בעבר חוף קאטה היה כפר דייגים קטן אך עם השנים התפתחה התיירות בחוף וכיום ניתן למצוא בו גם מלונות, מסעדות, דוכנים ואטרקציות. חוף קאטה שקט יותר משכניו קארון ופטונג ולכן הוא אהוב יותר על משפחות ומטיילים המחפשים חופשה שקטה יותר. בצידו הצפוני של קאטה ישנה שונית אלמוגים המחברת בין חוף קאטה ואי הסרטנים (קרב איילנד). האזור מתאים לשנירקול ותראו בו הרבה סרטנים ודייגים המחפשים את ארוחתם. קילומטר אחד דרומית לקאטה תמצאו את חוף קאטה נוי. חוף קטן ושקט מלא שוניות באזורים רדודים ומתאים לשנירקול.

מאמרים נוספים בנושא פוקט

חוף קאטה
תמונת חוף הים הנעים של מפרץ קאטה

חוף קאטה שקט יותר משכניו קארון ופטונג ולכן הוא אהוב יותר על משפחות ומטיילים המחפשים חופשה שקטה יותר.


אטרקציות מקומיות
  • סרף האוס פוקט: גן עדן לחובבי גלישה. מדובר במתחם ובו בריכה עם גל בלתי נגמר עליו תוכלו לגלוש בלי שהגל נגמר. לכל תור ישנה הגבלה של כמה דקות והמתחם עצמו נעים לישיבה וצפיה.
  • שוק יום שלישי: השוק בקאמאלה נפתח בכל יום שלישי ומציע ביגוד, דוכני אוכל, שתיה, פירות, הנעלה וכל מה שניתן למצוא בשוק תאילנדי מקומי.
  • קיי טי (KT) פלאזה: מתחם קניות מקומי ובו אביזרים לידם, בגדים זולים, מתנות ומזכרות.
  • חוף קאטה נוי: חוף קטן ושקט הממוקם כקילומטר מהחוף המרכזי בקאטה. מתאים מאוד לשנירקולים במהלך החודשים נובמבר - מאי.
  • שנירקולים: ממש בקצהו הצפוני של חוף קאטה יאי או בקאטה נוי תוכלו למצוא שוניות יפות ואזורים יפים לשנירקולים. כמעט בכל מועדון צלילה לאורך החוף תוכלו להשכיר מסכה ושנורקל ולאת לחקור את הסביבה התת מימית באזור.
  • ספורט ימי: מצנח, בננה, קיאקים, אבובים. במהלך החודשים נובמבר - מאי החוף שקט ולא גלי ולכל אורכו תוכלו למצוא רוכלים המציעים מגוון אטרקציות ימיות בטווח מחירים שונה.
  • גלישת גלים: בין החודשים מאי - נובמבר, חוף קאטה הוף לגלי יותר ומתאים לגלישת גלים. הגלישה בחף מציעה גלים קצרים יחסית אך תוכלו להשכיר גלשן בכ8 מועדונים גלישה הפזורים לאורך החוף.
  • מיניגולף דינוזאורים: ממש בין קארון לקאטה תמצאו חוויה נעימה למשפחות וילדים קטנים. המתחם מציע 18 תחנות מיני גולף באוירת דינוזאורים עם הרי לבה מתפוצצים ומוזיקת ג'ונגל ברקע.
מפרץ קאטה
תמונת של מפרץ קאטה בפוקט

בצידו הצפוני של קאטה ישנה שונית אלמוגים המחברת בין חוף קאטה ואי הסרטנים (קרב איילנד). האזור מתאים לשנירקול ותראו בו הרבה סרטנים ודייגים המחפשים את ארוחתם


חיי לילה מקומיים

חיי הלילה בקאטה מועטים מאוד ומתרכזים בעיקר בכמה בארים ופאבים קטנים לאורך הרחוב הראשי בהם תוכלו לצאת לבירה או משקה. במידה ובא לכם לבלות ו"לחגוג" קצת יותר אנו ממליצים לצאת לפאטונג הסמוכה.

  • סמול ויופוינט (SMALL VIEWPOINT): באר קטן הממוקם על הגבהה כ5 דקות נסיעה מקאטה. המקום מציעה נופים מרהיבים על הים ואזור סביב. המוזיקה בבאר היא ראגאיי עם הברקות אלטרנטיביות והאוירה בו נעימה ושקטה.
  • באזאר הלילה בקאטה: שלא להתבלב עם שוק או באזאר המציע קניות רגילות, קאטה נייט באזאר הוא רחוב קטן ובו כ15-20 בארים ובהם בנות עובדות. פחות מומלץ לזוגות או למטיילים המחפשים לשבת בשקט.
  • ראסטה באר סקה: אל הבאר ניתן להגיע בירידה במדרגות של מלון מום טרי בוואט האווס. עקבו אחרי השלט שמצביע אל החוף ומשם תוכלו ללכת על החוף עצמו אל באר. בבאר עצמו בעיקר מוזיקת ראגאיי ואוירה רגועה. מכוון שהבאר ממוקם ישירות על החוף האוירה בו נעימה ונוף החוף הנשקף ממנו יפה ומרגיע.
קאטה בערב
תמונת התיירים מטיילים בין חנויות קאטה בעונת התיירות

חיי הלילה בקאטה מועטים מאוד ומתרכזים בעיקר בכמה בארים ופאבים קטנים לאורך הרחוב הראשי בהם תוכלו לצאת לבירה או משקה


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד


אוכל
  • השוק המקומי של קאטה: כמו בכל אחד מהחופים האחרים בפוקט גם בקאטה תוכלו למצוא את השוק המקומי בו בדרך כלל מצתיידים המקומיים במוצרים, פירות, ירקות, דגים על הגריל, שייקים ומתוקים.
  • מסעדת הומס פוד: מסעדה תאילנדית קטנה עם אוכל תאילנדי פשוט, טעים וזול
  • מסעדת בואט האוס: מסעדת גורמה המגישה מאכלים בסגנון צרפתי ותאילנדי. המחירים יקרים יסית לארוחה מקומית אך האוירה במקום עשירה ויוקרתית ותתאים לערב רומנטי אוערב משפחתי מיוחד.
  • מסעדת מום טריז קיצ'ן : גם כאן מדובר במסעדה יוקרתית המגישה מנות גורמה. המסעדה ממוקמת ממש על קו המים והאוירה במקום שקטה ומיוחדת.

טיפים כלליים

  • קאטה סמול ויו פוינט מציע נוף ממש יפה בעות הערב המוקדמת לפני ואל תוך השקיעה.
  • במידה ואתם נוהגים בטוסטוס או קטנוע שימו לב שהירידות והעלויות באזור קאטה מאוד תלולות ומאוד חלקות במקרה של גשם.
  • סביב אי הסרטנים (קו פו/ קראב איילנד) ישנם כמה אתרי צלילה מעניינים אליהם ניתן להגיע בהפלגה של כ5 דקות בסירת לונגטייל.
לפרטים נוספים שלחו הודעה לסגול
קאטה - שוק האוכל
תמונת שוק האוכל בקאטה

בקאטה תוכלו למצוא את השוק המקומי בו בדרך כלל מצתיידים המקומיים במוצרים, פירות, ירקות, דגים על הגריל, שייקים ומתוקים.


תאילנד-עם-ילדים
כמה-עולה-טיול-בתאילנד
טיול-לתאילנד
ירח-דבש-בתאילנד
מפת-תאילנד
טיול-לתאילנד
סים-בתאילנד
פול-מון-קופנגן
טיסות-פנים