תמונה ראשית לעמודי מידע לאתר טיול לתאילנד

קוסמוי - חוף צ'אוונג


צ'אוונג

חוף צ'אוונג זהו החוף המוכר והמתויר ביותר בקוסמוי, ולמעשה רוב התיירים המגיעים לקוסמוי בוחרים ללון בחוף צ'אוונג. רצועת החוף של צ'אוונג משתרעת על פני 8 ק"מ, מה שהופך אותה לרצועת החוף הגדולה ביותר בקוסמוי.  בנוסף, החוף ממוקם קרוב מאוד לשדה התעופה בקוסמוי, כ10 דקות נסיעה בלבד.

חוף צ'אוונג מחולק ל4 אזורים –

  • דרום צ'אוונג,
  • מרכז צ'אוונג,
  • צפון צ'אוונג
  • צ'אוונג נוי.

התיירים החושקים במסיבות חוף וחיי לילה סוערים מתרכזים בעיקר במרכז צ'אוונג, שם תוכלו למצוא אינספור ברים, פאבים ומועדונים עם מגוון סוגי מוזיקה. בחוף צ'אוונג תהנו ממגוון עצום של מאכלים - דוכני רחוב המציעים מנות ב40-50 בהט, מספר מסעדות ישראליות, רשתות מזון מוכרות כמו מקדולדס, וגם מסעדות פאר יקרות.

צ׳אוונג
קוסמוי - תמונת הרחוב הראשי בצ׳אוונג עמוס דוכנים חנויות ומסעדות

הרחוב הראשי בצ׳אוונג עמוס דוכנים חנויות ומסעדות


מאמרים נוספים בנושא קוסמוי

אפשרויות הלינה בחוף צ'אוונג הן רבות ומגוונות, המחירים נעים החל מ300 בהט עבור גסטהאוסים פשוטים עם מאוורר או מזגן בחדר, מלונות ברמת 3-4 כוכבים במחיר סביר לכל כיס, ועד למלונות פאר ברמת 5 כוכבים שיכולים להגיע למחירים של 50,000 בהט ללילה. ישנם מלונות רבים הממוקמים על חוף הים או במרחק הליכה סביר מהחוף.

חוף צ׳אוונג
קוסמוי - תמונת חוף הים של צ׳אוונג

חוף הים של צ׳אוונג


מידע נוסף:

מרכז צ'אוונג נחשב לאזור היותר רועש מבין שאר האזורים בחוף צ'אוונג, שם מתרכזים רוב חיי הלילה של צ'אוונג, ובכל לילה מאות ואלפי צעירים נהנים ממגוון הברים והמועדונים שבאזור. החולות הבהיריים והכמעט לבנים של החוף, יחד עם הנוף הירוק שתראו מעבר לים, יספקו לכם חוויה מדהימה גם כשרק תשכבו על החוף מבלי לעשות דבר. בזמן השהות בחוף יציעו לכם שייקים, פירות טריים, מסאג'ים ועוד, וכל זה מבלי לזוז כלל ממקומכם. מלבד זאת, ישנם מספר רב של אטרקציות בחוף הים כמו מצנח ים, בננה ועוד.

התניידות בחוף צ'אוונג ממקום למקום ברוב המקרים תהיה ברגל, אך במידה ותבחרו בדרך אחרת עומדות בפניכם מספר רב של אפשרויות – השכרת קטנוע, אופניים או רכב, טוקטוקים שייקחו אתכם לכל מקום שתרצו בחוף צ'אוונג במחיר של 100-200 בהט, מוניות ומיניואנים.

חוף צ'אוונג מרכז בתוכו כל מה שתצטרכו וגם מעבר לזה – מגוון גדול של מסעדות לכל טעם ולכל כיס, גסטהאוסים פשוטים ועד מלונות מפוארים, חוף ים יפייפה, חיי לילה תוססים וגם פינות שקטות, חנויות מסאג'ים רבות והתניידות קלה וזולה ממקום למקום.

ללא ספק חוף צ'אוונג מצדיק את היותו החוף המתויר והאהוב ביותר על התיירים בקוסמוי.

שלחו הודעה לסגול
מרכז צ׳אוונג
תמונה של הרחוב ראשי קוסמוי  צ׳אוונג

קוסמוי צ׳אוונג תמונת הרחוב הראשי


קוסמוי
בנגקוק
קראבי
קוטאו
פטאיה
פוקט
ריילי ביץ
קופנגן
קופיפי
צ'אנג מאי
הואה הין
צ'אנג ראי
סגול סוכנות נסיעות בתאילנד